(her) Opening Edwin Huis &

30 jarig bestaan Edwin Stichting!

De verbouwing is bijna klaar en we kunnen niet wachten om iedereen het eindresultaat te laten zien. Kom zaterdag 14 mei tussen 15:00 – 17:00 op de open dag in het Edwin Huis!

Verbouwing

Volg hier de verbouwing van het Edwin Huis!

Al 30 jaar biedt de Edwin Stichting mensen met een (zware) lichamelijke beperking, en hun familie/vrienden, een fantastische vakantie in onze rolstoelvriendelijke vakantiewoning het Edwin Huis. Met een gemiddelde bezetting van 6 tot 8 personen en maar één badkamer, betekent dat lange wachttijden voor een verfrissende douche! En zeg nu eerlijk, één badkamer op acht gasten, is zó niet van deze tijd! Met de realisatie van een extra badkamer willen we extra comfort bieden aan álle gasten.

Met alle donaties van fondsen, sponsoren en de crowdfunding hebben we voldoende geld binnen gekregen om dit project te kunnen financieren. Wij zijn alle gevers enorm dankbaar voor hun bijdrage!

De extra douche/toiletruimte wordt gerealiseerd door een uitbouw op het platte dak aan de achterkant van de woning. Bijkomend voordeel is dat de bovenetage hierdoor ruimer wordt opgezet en dat de hele verdieping een verfrissende update krijgt. Hiernaast de schetsen van de verbouwing.

Het bouwbedrijf is los 💪🔥 Na twee dagen voorbereiden, hebben ze de prefab dakdelen op het dak gezet! 🏗

De badkamer is bijna af, en alle kamers hebben mooie nieuwe kleuren gekregen. Op het dak van het Edwin Huis zijn 12 zonnepanelen geplaatst.

Giften zijn altijd welkom!

De Edwin Stichting heeft als doelstelling een betaalbare vakantiemogelijkheid te bieden voor mensen met een lichamelijke beperking. Alleen dankzij giften, sponsoring en de hulp van vrijwilligers is het mogelijk deze vakantiewoning en het varen aan te bieden tegen marktconforme prijzen. Onze dank gaat dan ook uit naar iedereen die de Edwin Stichting een warm hart toedraagt!

Wil je ons ook steunen? Giften zijn van harte welkom op rekeningnummer IBAN NL77 RABO 0124 7341 70

Wil jouw bedrijf de Edwin Stichting steunen door middel van sponsoring? Neem dan contact op met Carla voor de mogelijkheden, via info@edwinstichting.nl of +31 6 29 55 11 05.