Mededeling: In verband met het COVID-19 virus hebben wij een aantal aanpassingen in onze huisregels doorgevoerd. Heb je een vakantie geboekt in het Edwin Huis, maar heb jij of één van je vakantiegenoten twee weken voor aanvang van je vakantie symptomen die kunnen wijzen op een COVID-19 besmetting (check RIVM), dan kunnen wij je helaas niet ontvangen. Heb je hierover vragen? Neem dan contact met ons op.

Het Edwin Huis

De vrijstaande vakantiewoning ‘Het Edwin Huis’ staat aan de rand van het dorp, en kijkt vanuit de woonkamer uit op één van de haventjes van Langweer. De begane grond van de woning is volledig rolstoelvriendelijk, en biedt alle faciliteiten voor het verblijf van twee personen met een (zware) lichamelijke beperking. Start je zorgeloze vakantie zonder volksverhuizing omdat alle nodige hulpmiddelen in de vakantiewoning aanwezig zijn.

Indeling van het huis

De begane grond
Op de begane grond van Het Edwin Huis zijn de deuren extra breed en zijn er geen drempels. Je kunt vanuit de aangepaste keuken zo drempelloos door het huis naar het deels overkapte terras aan de achterzijde van het huis, wat allemaal op gelijke hoogte ligt.

In de aanbouw op de begane grond vind je een aangepaste slaapkamer met twee hoog/laag bedden en een tillift. Ook is er in deze slaapkamer airco aanwezig. Met behulp van het intercom systeem, wat op alle slaapkamers is geïnstalleerd, houd je ook ’s nachts gemakkelijk contact met elkaar. Aangrenzend is een compleet aangepaste doucheruimte met o.a. een douchestoel, een aangepast toilet en wastafel.

Eerste verdieping
In de hal van de woning vind je het 2e toilet. De eerste verdieping telt drie slaapkamers, met elk twee bedden. Ook vindt je hier een separate wasgelegenheid. De eerste verdieping van Het Edwin Huis is niet rolstoel-toegankelijk.

Rolstoelvriendelijke boot

De Edwin Stichting beschikt over een aangepaste boot die geschikt is voor maximaal vier rolstoelgebruikers. In totaal kunnen 10 gasten, onder begeleiding van een vrijwillige schipper, er de Friese wateren mee verkennen. Wanneer je vakantie viert in het Edwin Huis staat de boot plus vrijwillige schipper twee dagdelen kosteloos voor jou en je vakantiegenoten ter beschikking.

Meer over varen

Faciliteiten

Twee hoog/laag bedden

Arjo Maxi Move Tillift met tilzakken

Arjo Carendo douchestoel

Intercom verbinding slaapkamer beneden naar alle slaapkamers boven

Airco in slaapkamer begane grond

Vloerverwarming op de begane grond

Tv op slaapkamer begane grond

Tv in woonkamer

Oven

Magnetron

Senseo en DE koffiezetapparaat

Afwasmachine

Wasmachine en droger

Internet

Twee fietsen

Prijslijst 2020

Laagseizoen (nov t/m maart) Middenseizoen (april t/m juni & sept t/m okt) Hoogseizoen (juli t/m aug, alle schoolvakanties)
Week (vr t/m vr) €475,- €500,- €610,-
Midweek (ma t/m vr) €375,- €450,- n.v.t.
Weekend (vr t/m ma) €375,- €425,- n.v.t.

Hoogseizoen: vanaf vrijdag 26 juni t/m donderdag 27 augustus 2020; uitsluitend per week te boeken van vrijdag t/m vrijdag.

Bovengenoemde prijzen zijn incl. huur van beddengoed en schoonmaakkosten. Hand- en keukendoeken zijn niet aanwezig in het huis, deze moet je zelf meenemen. Wij raden je aan een annuleringsverzekering af te sluiten, aangezien wij bij verhindering genoodzaakt zijn de huurprijs in rekening te brengen.

Inchecken: Dag van aankomst vanaf 15.00 uur
Uitchecken: Dag van vertrek om 10.30 uur

Huisdieren zijn niet toegestaan. In overleg zijn geleidehonden wel toegestaan.

Betaling: 50% bij reservering en 50% uiterlijk 4 weken voor aankomst.
Dankzij giften en sponsoring kunnen wij de huur laag houden. Mocht je erg genoten hebben, zijn wij altijd blij met een extra gift.

Prijslijst 2021

Week (vr t/m vr) €495,- €525,- €640,-
Midweek (ma t/m vr) €395,- €470,- n.v.t.
Weekend (vr t/m ma) €395,- €445,- n.v.t.

Hoogseizoen: vanaf vrijdag 25 juni t/m donderdag 26 augustus 2021; uitsluitend per week te boeken van vrijdag t/m vrijdag.

Bovengenoemde prijzen zijn incl. schoonmaakkosten. In verband met de COVID-19 maatregelen dien je zelf je beddengoed (kussensloop, dekbedhoes en matrashoes) mee te nemen, of te huren voor € 8,50/persoon. Hand- en keukendoeken zijn niet aanwezig in het huis, deze moet je zelf meenemen. Wij raden je aan een annuleringsverzekering af te sluiten, aangezien wij bij verhindering genoodzaakt zijn de huurprijs in rekening te brengen.

Inchecken: Dag van aankomst vanaf 15.00 uur
Uitchecken: Dag van vertrek om 10.30 uur

Huisdieren zijn niet toegestaan. In overleg zijn geleidehonden wel toegestaan.

Betaling: 50% bij reservering en 50% uiterlijk 4 weken voor aankomst.

rolstoel-edwinstichting-2x

Rolstoelvriendelijk

Het Edwin Huis is een rolstoelvriendelijk erkend pand. Dankzij giften en sponsoring is het mogelijk deze vakantiewoning tegen betaalbare marktprijzen aan te bieden. De woning is daarom uitsluitend te boeken door gezelschappen waarvan 1 of 2 personen een (zware) lichamelijke beperking hebben. Bij boekingen tijdens schoolvakanties geven wij gezinnen met kinderen voorrang.